موسسه ثامن نور فعالیتهای مربوط به خدمات حفاظتی مراقبتی خود را با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در اجرا و مدیریت پروژه ها در سراسر کشور به انجام رسانده و همواره یاریگر مدیران ، سازمانها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی و موسسات بوده ایم این شرکت از جهت نیروی انسانی و بهره گیری از تجهیزات الکترونیکی و فیزیکی روز از تجارب و توانمندی های موثر برخوردار بوده و با برنامه ریزی دقیق قادر است خدمات فوق را با استفاده از روش مدرن و با افزایش ضریب حفاظتی در کلیه مجموعه ها با هدف امنیت و نظم برای شرکت ها و موسسات ، سازمانها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی و با بکارگیری نیروهای آموزش دیده و مجرب برخوردار می باشد.

محصولات ما

ثامن نور مشاور و مجری نصب دوبین های مداربسته

نصب بیش از 1000 پروژه در اصفهان و شهرستان های حومه گوشه از از تجربه و مهارت تیم متخصص ثامن نور می باشد. نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد. پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستم‌های امنیتی نظارت تصویر می‌تواند جذاب باشد. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید، به شرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید.

ثامن نور برق کشی ساختمان

این شرکت یکی از شرکت های ویژه و فعال در اصفهان است که با خدماتی ویژه در عرصه ساختمان سازی و به خصوص برق کشی ساختمان اصفهان و سایر خدمات مربوط به برق ساختمان در حال ارائه خدمات می باشد ، تکنسین برقکار ما جزو نمونه ترین و فعال ترین نیروها بوده که با تعهد و تخصص در کار خود بهترین ها را در اصفهان برای شما رقم می زنند .

نصب و راه اندازی شبکه

در همه ی سیستم های خانگی و سیستم های شرکت های بزرگ و کوچک و کارخانجات نیاز به دسترسی به اینترنت و به اشتراک گذاری انواع فایل ها وجود دارد، که به کمک فن آوری شبکه یا Lan این امر محقق می یابد. این مقاله برای آشنایی بیشتر با شبکه و از جمله راه های نصب و راه اندازی آن است.