هوشمندسازی ساختمان اصفهان

هوشمند سازی ساختمان اصفهان با نیروی متخصص و ایده های جذاب با امنیت تضمینی و کیفیت کار بسیار بالا مطابق با استاندارد های روز جهانی برق هومند ساختمان…. به هوشمندسازی ساختمان BMS میگویند. BMS مخفف عبارت Building Management System به معناي سيستم مديريت ساختمان است.

تماس با ما جهت مشاوره و کسب اطلاعت بیشتر هوشمند سازی برق ساختمان در اصفهان

09135472907

نام دیگر آن BAS است که مخفف  Building Automation System به معنی سيستم اتوماسيون ساختمان است.

وقتی در یک ساختمان سيستم مديريت ساختمان اجرا می شود آن ساختمان هوشمند شده است. ساختمان هوشمند ساختمانی است که در آن بتوان یکسری از امکانات را از راه دور نیز کنترل و مدیریت کرد. شما با یک تلفن همراه یا تبلت یا وسایل الکترونیکی مشابه می توانید وسایل منزل خود را کنترل کنید. برای مثال میزان روشنایی منزل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، تاسیسات مکانیکی و سایر موارد را می توانید از راه دور کنترل کنید.

تصور کنید شما می خواهید نیم ساعت دیگر از محل کارتان به منزل بروید. می خواهید وقتی به خانه می رسید منزل به اندازه ی کافی گرم شده باشد، آب جوش باشد و آماده برای دم کردن چایی یا خوردن یک قهوه ی گرم، سیستم تهویه روشن شده باشد و هوای منزل را مطبوع کرده باشد، همه ی این موارد را می توانید از طریق اپلیکیشن داخل گوشی همراهتان اناجم بدهید تا وقتی به خانه می آیید همه چیز آماده باشد.

برق هوشمند ساختمان اصفهان

برق هوشمند ساختمان اصفهان یا تصور کنید می خواهید برای چند روز به مسافرت بروید، می توانید از راه دور شب ها چراغ های منزل را روشن کنید تا به نظر برسد که شما داخل منزل هستید، یه هر روز سیستم تهویه را چند دقیقه روشن کنید تا هوای داخل منزل عوض شود. یا حتی سیستم صوتی را خاموش و روشن کنید درست مثل زمانی که در منزل حضور دارید.

هوشمندسازی ساختمان ثامن نور
هوشمندسازی ساختمان ثامن نور

امروزه به خاطر مشغله ی زیادی که وجود دارد، ساختمان های هوشمند بسیار پرطرفدار شده اند و از این به بعد بیشتر ساختمان ها به این شکل ساخته خواهند شد، یا ساختمان هایی که از قبل ساخته شده اند نیز به سیستم هوشمند مجهز می شوند.

خانه هوشمند در اصفهان

خانه هوشمند در اصفهان امروزه یکی از انتخاب های ساختمان سازان و ساکنان خانه هم می باشد که به دلیل فراهم سازی آسایش بیشتر باعث شده روی به هوشمندسازی ساختمان در اصفهان کرده و بیشتر ساختمان های نوساز دارا برق هوشمند می باشد